dimecres



Aquesta carta conté una sèrie de pautes per orientar-vos en l'educació dels  vostres fills/es
Estimats pare i mare:
  .A vegades demano per veure tot el que puc aconseguir, no em donis tot el que demano.
  A les bones contestes millor, cridant m'ensenyes a cridar i jo no ho vull fer.
  .Compleix amb les promeses, bones o dolentes, si em promets  un premi dona-me'l, però si és un càstig també.
  Valora els meus progressos, ajuda'm a tenir confiança amb mi mateix.
  Ensenya'm amb el teu exemple, aprendré el que tu facis encara que no ho diguis.
  Si tu fas ho tot per mi jo mai no aprendré, deixa que em vesteixi, que em renti, que mengi sol, que  em cordi les sabates, que recolli les meves joguines, ...  encara que tardi més.
  Sigueu constants amb les normes de conducta. Poseu-vos  d'acord papà i mamà amb els padrins, així no em desorientareu.
  Dedica'm cada dia un poc del teu temps: conta'm contes, canta'm cançons, mira'm als ulls quan parlem i escolta'm
  M'agraden les joguines educatives: puzzles, pintures, contes, construccions... Les joguines
bèl.liques no són educatives  ( espases, pistoles...)
  Selecciona els programes de T.V. que puc veure, alguns són molt agressius, em posen nerviós i em creen pors.
  Les llaminaduress i pastissos no m'alimenten. Abans d'anar a l'escola he d’esmorzar bé per treure'n més profit i he de dormir al menys 10 hores.
  Ajuda'm a entendre i respectar les demés llengües.
ESTIMA'M I DIGA-M'HO, A MI M'AGRADA ESCOLTAR-T'HO I EM DONA SEGURETAT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada